Saturday, April 7, 2018

මොනවා උනත් සතුටෙන් හිටපන්...

උඹ ඌත් එක්ක ඉන්න පින්තූර දැක්කම
මට හිත හදාගන්න ලේසියි..
ඒ උඹ මාව රවට්ටලා කියලා දැනුනම
උඹ ගැන එන අප්පිරියාව හින්දා
ඒ පින්තූර අස්සෙ
උඹේ හැන්ගුනු කදුළු තිබුනද මම දන්නෙ නෑ
සමහර විට අපි කව්රුවත්ම නොදන්න
විදිහට උඹ විදවන්න ඇති..
ඒකත් දන්නෙ ඉතින් උඹම තමයි..
මොනව උනත් මම දන්නවා
උඹ මට ආදරේ නෑ කියලා..
එහෙමත් නැත්නම්
මම හොයන ආදරේ උඹ ළග නෑ කි යලා
මම මගේ ජීවිතේ හොයාගෙන යන්න හිතුවා..
උඹ ආයේ මාව දාලා යන්න කලින්..
මොකද ඒක මට
කොහොමවත්ම දරා ගන්න බැරි හින්දා..
මම හිතුවෙ උඹේ සතුට මම කියලා..
මම හිතුවේ උඹ කියන්නෙ ඇත්ත කියලා..
මම කරපු ලොකුම මෝඩ කම තමයි
උඹව විශ්වාස කරපු එක..
මගේ පණටත් වඩා..
ඒත් මම අමාරුවෙ වැටුණු වෙලේ
උඹෙන් සල්ලි ඉල්ලුවම උඹට දෙන්න නෑ කිව්වා..
මම තාම දන්නෙ නෑ
ඒක බොරුවක් ද නැද්ද කියලා..
මොනවා උනත්
උඹට තිව්නා මට කොහෙන් හරි
හොයලා දෙන්න වත්..
උඹට ඒකට වත් ඕනේ කමක් තිබුනේ නෑ නෙ..
මතක තියාගනින්
මට හම්බුණු ගොඩක් සන්තෝසම්
උඹට මම එව්වා කියලා..
උඹ ඒවයින් මොනව කරාද මම දන්නෙ නෑ..
ඒත් මම දුක් උනා උඹ ගැන ඉස්සර
මම දැනගෙන හිටියා
උඹ තාත්තගෙන් සල්ලි ඉල්ලන්න
කැමති නෑ කියලා..
ඒකයි මම ඒ හැම දේම කරේ උඹ වෙනුවෙන්..
මම දන්නවා
උඹට කවදා හරි අපේ ගෙදර යන්න උනොත්
උඹ දුක් වේවි ඒ ගැන...
මොනවා උනත් සතුටෙන් හිටපන්..
මම නැති ලෝකෙක,
උඹේ ලෝකෙට එළිය වැටෙයි ඉක්මණින්ම...
උඹ මට සතුටින් ඉන්න දුන්නෙත් නෑ වගේම
උඹ සතුටින් හිටියෙත් නෑ කියල මම දන්නවා
බොරුකාර හිතක අයිති කාරයෙක්
සතුටෙන් ඉන්නේ කොහොමද ?
උඹ දන්නවද...
කැප කිරීම් කරල කරල,
ඉවසල ඉවසල බැරිම තැන
මිනිහෙක් ට ඉතිරි වෙන්නෙ කලකිරීම..
කෙනෙක් ගැන කල කිරුනට පස්සේ
මොනව  උනත්
ඒ මනුස්සයට ගානක් නැති වෙනවා.
ඒ තත්වෙට පත් උනාම
උඹට ඕනේ උනත්
ඒ මිනිහා ආයේ
කවදාවත්ම එන්නෙ නැති වෙන්න පුලුවන්..
සමහර විට ඒ වෙද්දි උඹ
පරක්කු වැඩි වෙන්නත් පුලුවන්..
පරිස්සමින් ඒ නිසා...

No comments:

Post a Comment